18 april 2010

Laddade ner Photoshop igår, så idag har jag suttit och lekt lite. Ville göra en trevlig header till bloggen, gjorde några stycken innan jag kom fram till att, nej, jag vill ha en enkel jäkel. Behöver inte tvunget vara någon bild på mig. Så om ett litet tag kommer nog den nya upp. Blir ändå lite personligare än något som man hittar på nätet.

Jag är fortfarande lite kluven om vad vi ska äta idag, orkar inte göra något speciellt tror jag - och vet inte om jag orkar gå till affären? Så får väl se vad vi har i kylskåpet. Och vet ni vad jag ska göra ikväll? RITA (teckna) !! Såg en tjejs blogg idag, sjukt duktig på att rita. Så blev jättesugen, gjorde det mycket innan när jag gick i skolan - men nu har det inte funnits så mycket tid. Får se vad det blir, tycker mest om att rita människor så något sånt får det nog bli. Om det blir något resultat så lovar jag att ladda upp det på bloggen :)

Ha en trevlig kväll, för det ska jag. Skål!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0