15 april 2010

Idag var det sista jobbdagen för denna vecka, sen börjas det igen på Måndag. Igår gick jag fram och tillbaka till Svarte, sjukt nöjd. 1,5 mil - Jimmy trodde inte sina öron, hehe. Jimmy har lämnat mig för kvällen för att umgås med lite vänner, så själv sitter jag och väntar på att något roligt ska dyka upp på datorn. Tror jag ska kolla på Paranormal activity, men vet inte riktigt om jag ska ge mig in på detta eftersom att det inte gick så bra sist jag skulle försöka sova själv. Får helt enkelt vänta med att sova tills han kommer innanför dörren. Någon som vill joina mig idag? =)
Hade varit trevligt att ha en liten vän här!

SKAFFA ALDRIG BIL! Var på bilbesiktningen igår och weeey, den gick inte igenom. Två bromsrör som var sönderrostade. Härligt så jag gick till Ingemars bil idag för att beställa tid eftersom man måste åtgärda det inom en månad och sen åka tillbaka till besikningen och ta en kontroll till. TVÅ OCH SJU ville denna människan ha för detta.
Först åker pengarna in, sen åker dom ut fortare än fan!

Annars har dagen bestått av lite jobb, möte och matlagning. Sen satte jag mig och skrev mitt CV. Ska söka till Kappahl som öppnar i Ystad till hösten. Hoppas jag får det, och jag hoppas på en heltidstjänst. I need that money! Annars ja, får jag väl sätta mig på marken utanför Ica och tigga pengar, funkar ju det med faktiskt.


Chilli ligger här intill mig och sover så fint. Hittade denna bilden på Chilli när vi skulle köpa henne. Visst är hon för söt? Vem vill inte åka och hämta henne direkt?


Chilli till vänster

Kommentarer
Postat av: Sandra & Kenneth

Lycka till med ditt CV och hoppas du får jobbet! Glöm inte att löneförhandla!!

Sandra & Kenneth

2010-04-15 @ 22:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0