11 april 2010

Om två minuter är klockan tolv, och det är dags att gå och lägga sig känner jag.
Egentligen är jag inte så trött men sitter här i sängen bredvid Jimmy som sover så sött och får lite skuldkänslor att jag inte ligger under täcket med honom. Till min stora förvåning så blev jag jätteglad när jag kom hem, hela lägenheten var blåst på ölburkar, flaskor m.m och jag hittade Jimmy vid våran fantastiska dammsugare, härligt!
Sen blev det stekta hamburgare med bröd tillsammans med två vänner.


Börjar jobba klockan 12.30 imorgon så har lite beslutsångest om jag ska duscha idag eller om jag ska duscha imorgon; så skönt att ha allt klart till imorgon känner jag, men wtf tror knappt jag orkar idag.

Någonting mystiskt händer på Åhléns; Poliser springer in som galningar, fönster står vidöppna till lunchrummet fastän att vi inte har öppnat de. Det piper hela tiden i larmen så man får stoppa 100 människor om dagen, vilket jag tycker är ganska jobbigt "får jag be dig att ta av jackan" så visar det sig att personen inte har någonting ändå!
Mysteriet på Åhléns fortsätter imorgon!

Godnatt people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0